Home
Over Tabletuniverse
Klantenservice
0 items | € 0,00
Klantenservice Tabletuniverse

Veelgestelde vragen

  • Wat is dual-core en hoeveel verschil maakt dit uit?

    Een Dual-core processor houdt in dat de tablet een processor heeft met twee kernen. Hierdoor wordt het werk verdeeld over twee kernen en is het mogelijk meerdere taken tegelijk uit te voeren. Bijkomend voordeel hiervan is dat de tablet 2x zo snel is als een Android tablet met een enkele kern. Echter zijn er natuurlijk wel meerdere factoren die de snelheid van een Android tablet bepalen.

  • Welk scherm formaat is geschikt voor mij ?

    De meeste Android tablets zijn 7, 8, 9, of 10 inch. De grootte van een scherm is afhankelijk van het gebruik. Als u de tablet vaak onderweg wilt gebruiken en een mobielere tablet wilt is een 7 of 8 inch tablet geschikter. Een kleinere tablet is vaak lichter en heeft ook vaak een langere accu duur. Wanneer u thuis op de bank uw Android tablet wilt gebruiken als multimedia apparaat, is een grotere scherm zoals een 9 of 10 inch geschikter. Hierop kunt u met alle gemak op de bank surfen op het internet en films kijken.

  • Wat houd een IPS scherm nu precies in?

    Een IPS scherm is een nieuwe technologie waarmee beelden helderder te zien zijn. De IPS technologie in de schermen houdt in dat de vloeibare kristallen horizontaal werken, waardoor de kijkhoek groter is en de reactiesnelheid sneller is.

  • Wanneer ontvang ik mijn product?

    Wij leveren de producten binnen 1 a 2 werkdagen. Op de eerste werkdag controleren wij of de producten goed functioneren en de inhoud van de verpakkingen. Zo zorgen wij er voor dat de producten geleverd worden zoals het beloofd is. Mits de bestelling voor 16:00 uur is geplaatst zal deze dezelfde dag nog worden verzonden. U ontvangt dan vaak de volgende dag nog uw producten in huis. U wordt via de mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

    Wij bij Tablet Universe streven ernaar om aan de kwailteits- en garantie eisen te voldoen die onze klanten verwachten van ons.

  • Kan ik mijn product retour sturen?

    Ja u kunt uw product retour sturen. Dit kan binnen 7 dagen, wel is het belangrijk dat alles inbegrepen is in de doos. Ook is het belangrijk dat alles nog goed intact is zoals, de doos waar geen scheuren in zitten, zakjes waar de kabels in zitten en tablet zonder krassen of schade. Wanneer het product is ontvangen bij ons bij retour storten wij het geld terug op uw rekening. Terugstorting van geld duurt ongeveer 7 werkdagen.

    Ik heb mijn product niet ontvangen, wat nu?

    Mocht u een bestelling hebben geplaatst via onze webwinkel en u heeft uw product na 3 werkdagen nog niet ontvangen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    U kunt ons bereiken via:

    +31 634 607 094

  • Welke betaal mogelijkheden zijn er ?

    Wij maken gebruik van de volgende betaal mogelijkheden.

    1: Overschrijven
    2: Ideal
    3: Paypal

  • Hoelang heb ik garantie?

    Alle producten die wij leveren hebben 12 maanden garantie.
  • Ik heb mijn product niet ontvangen, wat nu ?

    Mocht u een bestelling hebben gemaakt via onze webshop en u heeft uw product nog niet ontvangen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    U kunt ons bereiken via:

    +31 634 607 094
  • Waarom hebben sommige producten een levertijd van 2 weken?

    Dit zijn producten die wij speciaal voor u bestellen uit China en niet op voorraad hebben. De levertijd hiervoor is maximaal 2 weken. In de meeste gevallen kan de levertijd ook korter dan 2 weken duren.

  • Waarom heb ik geen 3S code ontvangen voor track and trace.

    Bij het verzenden van kleine pakketjes die door de brievenbus past, word er vanuit PostNL geen track and trace code bijgeleverd.
  • Is het mogelijk om de tablets en mini pc te rooten.

    Het is inderdaad mogelijk om de tablets en mini pc te rooten.

    De meeste tablets rooten wij zelf om garantie te behouden, wanneer de klant dit zelf doet vervalt de garantie van het product.
    Daarom rooten wij de tablets vooraf zodat de gebruikers ervaring beter is geoptimaliseerd.
  • Herstel of vervanging.

    Wanneer een product defect is of buiten uw schuld is ontstaan. Dan is het mogelijk om gebruik te maken van uw garantie binnen de gekozen garantieperiode en hoeft u geen kosten te betalen bij reparatie of vervanging. Na deze periode worden er wel kosten berekend.

    Bij herstel of vervanging van een defect op basis van de garantie gaat niet op:

    • Dode pixels kunnen voorkomen, garantie gaat pas in werking bij 3 dode pixels of meer.
    • Als u geen geldig aankoopbewijs heeft.
    • Bij het rooten van apparatuur of gebruik van costum firmware.
    • Bij beschadiging door opzet of grof gebruik van uw product.
    • Schaden door derden zoals, Blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.
    • Wanneer u gebruik maakt van derden bij het proberen te herstellen van uw product, dit zou u eerst aan ons moeten doorgeven voordat u een ander uw product laat herstellen.

    Zit u nog in de 14 dagen klanttevredenheid periode van uw product. Dan is het mogelijk om uw geld of een vervanging van het product aan te vragen. Wanneer u buiten deze 14 dagen zit bij het vervangen naar een ander product. Komen er extra kosten plus verzendkosten bij het vervangen naar een ander product.

Algemene voorwaarden
Klantenservice
Webwinkel starten Shopotheek.nl